lota.cz

Než objednáte - dotazy!


1. Veškeré zboží je VYRÁBĚNO (až po přijetí Vaší platby na účet společnosti), v případě prstenů je důležité uvést, že Vaše konkrétní velikost je výroba na zakázku - žádné zboží nemáme skladem, čili v případě, že Vám velikost nesedí:

- prsteny bez kamenů zvětšit a zmenšit možné je

- prsteny s kameny ZMENŠIT již možné není - u kamenů s pacičkami, které ho drží ano (kámen jde odebrat), u kamenů pevně v lůžku to možné není. Obroučku je nutné u zmenšení rozříznout, odebrat přebývající materiál a opět pájet, což kámen nesnese a praskne. Zde je nutné prsten celý přepracovat (lůžko vyrobit celé znovu).

Věnujte velikosti pečlivou pozornost, pokud máte nejlépe digitální šupleru, postačí nám VNITŘNÍ průměr Vámi oblíbeného prstenu, ale v případě, že jste měřili špatně, není možné takový prsten vyměnit, ani reklamovat.

Raději si nechte ve zlatnictví prst přeměřit.

Zvětšit je lze bezpečně o 2-3 velikosti (více ne, zvětšováním dochází ke ztenčování obroučky). Zvětšování se neděje pod plamenem.

2. Náramky - rozlišujte nám prosím, zda se jedná o Váš obvod zápěstí (ke kterému ještě přidáme, aby byl volný) či ROVNOU POŽADOVANÁ DÉLKA náramku - ke které již nepřidáváme nic - aby Vám pak nebyl velký.

3. Uvádějte nám správné telefonní číslo a email v objednávce - často se překlepnete v telefonních číslech - nemáme se s Vámi jak spojit v případě, že jste nám zapomněli uvést obvod zápěstí, velikost prstenu, vyprodal se konkrétní druh kamene, popř. onemocněl zlatník.

4. Dodací doba - zboží je vyráběno, počítejte prosím, že není možné odeslat jej již druhý den, jak je tomu u nákupu a prodeje klasického zboží. Výrobní čas se pohybuje od 4 dní od připsání Vaší platby na účet společnosti a více – budete informováni telefonicky či emailem.

5. Hořím a na zboží spěchám – pokusíme se vyhovět Vaší žádosti, ale není to možné do dvou dnů – napište nám na lota@lota.cz

6. Nepřišla mi zálohová faktura - v případě, že do dvou dnů od Vámi provedené objednávky Vám nepřišla vystavená zálohová faktura k úhradě, ihned nás kontaktujte na email lota@lota.cz

Je možné, že jste se překlepli v emailové adrese, nebo dílna či kancelář má dovolenou – tuto skutečnost uvádíme na titulní straně našeho e-shopu.

7. Zaplatil/a jsem a zboží nepřišlo – v případě, že do týdne po Vaší úhradě Vám nepřišlo vyrobené zboží (a nejste telefonicky kontaktováni či s námi jinak domluveni) ihned nás kontaktujte. Je možné, že ve velkém množství přijímaných objednávek byla Vaše platba přehlédnuta.

Děkujeme za pochopení lidského pochybení - děje se velmi výjimečně, ale možné je.

8. Slovenské zákaznice – společnost vlastní eurový účet ve Fio bance, zasílání na Slovensko (popř. jiné země) je možné. Poštovné bude stanoveno dle konkrétní váhy balíčku a země, do které bude zboží zasláno.

9. Dobírka – šperky na dobírku nezasíláme. Zboží je zařazeno do výroby až po přijetí platby na účet společnosti.

10. Výroba na zakázku – je možná, naše společnost nabízí služby zlatníka klenotníka, faséra kamenů i rytce.

Konkrétní přání nám společně s kresbou, fotografií zašlete emailem, či kontaktujte telefonicky přímo našeho zlatníka (ne kancelář) – Tel. číslo 775 559 366.

V případě výroby snubních prstenů prosím počítejte s delší časovou rezervou, vyrobené prsteny Vám budou odeslány, ale v případě, že by Vám velikost neseděla, je nutné počítat s úpravou – pro ni si vytvořte časovou rezervu.

11. Změny u konkrétních šperků – jsou možné (změny kamenů, délek náhrdelníků, použitého kovu či ryzosti aj.) – konkrétní přání můžete rovnou připsat do poznámek k objednávce, nebo na e-mail lota@lota.cz

12. Opravy šperků – jsou možné.

13. Copyright – veškeré naše šperky jsou výhradní a originální autorskou tvorbou naší společnosti. Jakékoli jejich neoprávněné kopírování či tvorba shodných či obdobných výrobků, které by takto porušovaly naše práva jako autorů těchto výrobků, mohou být postižena dle občanského i trestního práva, včetně povinnosti k náhradě škody či posouzení daného jednání jako trestného činu.